FACETwitter Google plus1.svg teamviewer icon200x200

LOGO IsOrtagi GOYetkili

 

2015 Yılında Logo Kobi İş Ortağı olan Teknoraks Teknoloji, Logo Sistem Uzmanı Kadrosu ile sizlere en iyi hizmeti sunmak için çaba göstermektedir. Tiger, Goplus, Start ve Tüm logo çözümleri için arayınız...

 

 

  • Tiger Plus

    TigerPlusDünyanın 30’dan fazla ülkesine yazılım ihracatı gerçekleştiren, Türkiye’de 170 bin firmada 1 milyon 300 binin üzerinde kullanıcı ile Türkiye uygulama yazılımları pazarı lideri LOGO’dan uluslararası standartlara ve Türkiye koşullarına en uygun ERP yazılımı: Tiger Plus.
    Tiger Plus
    İşletmelerin kurumsal ve operasyonel stratejilerini destekleyen,
    İşletme ile tam uyum sağlayan,
    İç ve dış pazarda rekabet üstünlüğü getiren,
    Büyüme sürecini tam olarak destekleyen,bir ERP sistemidir.
    Tiger Plus, ERP kavramını yeniden yorumlayarak farklı bir açılım sağlıyor. Tiger Plus zengin özelliklerinin yanı sıra, değişen ihtiyaçlara kolaylıkla uyum sağlayan esnek bir yapıya sahiptir. Aynı zamanda, uygun sahip olma koşulları ile tüm sektörlerde; satış, dağıtım, hizmet alanlarında faaliyet gösteren işletmelere çözüm sunmaktadır.

    Tiger Plus, işletmelerin tüm ihtiyaçları düşünülerek geliştirilmiş, entegre çalışan modüllerden oluşan bir ERP sistemidir. Tam entegrasyon sayesinde, sisteme bilginin bir kere girilmesiyle, kullanıcıların yetkileri dahilinde güncel bilgiye doğrudan ulaşması sağlanır. Girilen bu bilgilerin, limitlere uygunluğu kontrol edilerek güncellemeler otomatik yapılır. Modüler ve entegre yapı ile bölümler ve süreçler arası “ortak bir dil” oluşarak iletişim yükünün azalması sağlanır.

    Neden Tiger Plus ?
    • İş akışı ve süreçlerin onay ve kontrolünü elektronik ortamda gerçekleştirerek, evrak ve telefon trafiğini ortadan kaldırabilir,
    • Sık yaptığınız işlemleri ve raporları belli bir takvime bağlayarak, istediğiniz zaman otomatik çalıştırılmasını sağlayabilirsiniz. Tiger Plus, yapılması gereken işleri hatırlatır, tamamlandığında ise ilgili bilgiyi sorumlulara mesajla iletir,
    • Yeni Türk Ticaret Kanununa (TTK) ve diğer standart yerel/uluslararası muhasebe ve finans standartlarına (FAS52, IAS, UFRS) uyumlu,
    • LOGO Çözüm Ortaklarına özel, işletmelerin ihtiyaçlarına göre yeni işlevsel uyarlamalar geliştirebilmek için geliştirilmiş “Object Designer ve LOGO Objects“ uyarlama aracı,
    • Raporlar üzerinde; renk, font gibi görsel pek çok değişiklik yapabilir, şirket logosu gibi işler için çizim ve grafikleri kullanabilir, kolonları silebilir veya alanları kolonlara ekleyebilir, yeni filtreler tanımlayarak değişik sorgulamalar oluşturabilir,
    • Yönetici Konsolu ile en çok satılan/alınan ürünlerin tutarlarının takibi, en çok satış yapılan cari hesap veya ürünleri, stok/alacak devir hızı, banka ve kasa durumu gibi bilgileri tek ekradan takip edebilir,
    • “Doküman Yönetimi” fonksiyonu ile kayıt ve işlemlere ait dokümanları tanımladığınız kataloglar altında tutabilirsiniz.

    Diğer Özellikler;

    • “Açık ve Esnek Mimari, İlişkisel Veritabanı Desteği - MS SQL ve Oracle,
    • “Çoklu Dil Desteği sayesinde birden falza dilde kullanım imkanı,
    • “WebTIGER ile web kullanımı,
    • “LogoConnect ile bankalar, kurumlar ve diğer firmalar ile E-iş Köprüsü,
    • “E-posta sistemleri ile entegre yapı,
    • “MS Office ile akıllı doküman entegrasyonu,
    • “LOGO Çözüm Ortakları tarafından geliştirilmiş 200’ün üzerinde entegre iş uygulaması,
    • “Windows arabirim standartlarına tam uyum
  • Go Plus

    yeni goPlusGO PLUS, farklı sektörlerden KOBİ’lerin malzeme yönetiminden satın almaya, muhasebeden satış yönetimine kadar tüm temel süreçlerini verimli bir şekilde yöneten, ‘kullanımı en kolay’ iş yazılımıdır.
    GO PLUS, pratik kullanımı, uyumlu yapısı ve kapsamlı fonksiyonları ile dağıtım, hizmet, inşaat, eğitim, tekstil, medya, sağlık ve daha bir çok sektörden işletmenin ihtiyaçlarını eksiksiz karşılayarak iş süreçlerini hızlandırır.
    Neden GO PLUS?
    GO Plus yazılımıyla Stok, Satın Alma, Satış, Finans, Genel Muhasebe, Bordro, Duran Varlık Yönetimi işlemlerinizi gerçekleştirebilir, Windows ile tam uyumlu yapısıyla MS tabanlı ağlar üzerinde çalışabilirsiniz.

     Neden GoPlus ?

    • Stok, Satın Alma, Satış, Finans, Genel Muhasebe, Bordro, Duran Varlık Yönetimi işlemlerinizi gerçekleştirebilir,
    • Raporlarınızı ihtiyacınıza göre tasarlayabilir,
    • Hesap ekstrelerinde döviz raporlarını aynı anda görebilir,
    • ade arayüzünü iş yapış şeklinize uygun özelleştirebilir, 
    • Renk, beden ve cins takibi için özel kodlama yapabilir,
    • Yazıcı tanımlamalarını yaparak bütün yazıcılardan çıktı alabilir,
    • Windows ile tam uyumlu yapısıyla MS tabanlı ağlar üzerinde çalışabilir,
    • Otomatik kayıt ekleme, sık kullanılan kayıtlara ulaşabilme özellikleri ile işlemleri hızlandırabilir,
    • Alış faturasından satış faturası oluşturabilir,
    • Kart oluşturma sihirbazları ile hata riskini ortadan kaldırabilir,
    • GO Webmaster ile 5 dakikada web sitenizi oluşturabilir,
    • Yönetici Konsolu ile rapor almadan firmanın banka, satış ve stok durumunu anlık olarak izleyip değerlendirebilirsiniz.
  • Bordro Plus

    bordroplusBORDRO PLUS; GO Plus, Tiger Plus ve Tiger Enterprise çözümleri ile entegre çalışabilen eksiksiz bir bordro işleme ve takip programıdır.

    BORDRO PLUS, modüler bir yapıdan oluşmakta olup temel modül Sicil Yönetimi’dir. İstenilen zaman dilimi içerisinde uygulama, Ücret Simulasyonu fonksiyonu ile  zenginleştirilme olanağı da sunar.

    BORDRO PLUS, Sosyal Güvenlik Kurumu’na bağlı çalışanların (4-a) tüm mevzuat ihtiyaçlarını tam olarak karşılarken esnek ve kolay kullanımı ile tüm işletmelerin ve mevsimlik işçi çalıştıran firmaların sicil ve ücret yönetimi konusunda gereksinimlerine cevap verir. Bordro işlemlerinin, yasal prosedürlerin ve raporların otomasyonu mevzuat bilgisi gerekliliğini minimize ederek iş gücü tasarrufu sağlar.

    BORDRO PLUS, sunduğu zengin özelliklerinin yanı sırakısa öğrenme süresi, basit ve çabuk şekilde uyarlanabilirliği ile de kurumların bilgi teknolojilerine yaptıkları yatırımdan maksimum fayda elde etmelerini sağlar.

  • Start

    logo start logotype SZİş Hayatında Yeni Bir 'Start'


    START ile stok, maliyet, kasa, fatura, sipariş, banka ve müşteri bilgilerinin yönetimini kolaylıkla yapabilirsiniz. START iş yükünüzü hafifletirken sizin de tek bir yerden işletmeniz ile ilgili her detayı takip etmenizi ve karlılığınızı artırmanızı sağlar.

    Emlakçı, sigortacı, poliklinik, kırtasiye, çiçekçi, pastahane, parfümeri, dershane, galeri gibi muhasebesini dışarıdan takip eden, tek kullanıcılı, küçük ölçekli bir işletmeyseniz START ile günlük işlemlerinizi daha etkin ve verimli bir şekilde yönetebilirsiniz.

    Start Standart Modüller

    • Stok
    • Sipariş
    • Fatura
    • Cari Hesap
    • Kasa
    • Banka
    • Çek ve Senet
  • Mali Müşavir Plus

    yeni MaliMusavirMali Müşavir Plus, zengin özellik seti ve pratik kullanımı ile Serbest Muhasebeci ve Serbest Muhasebeci Mali Müşavirler için özel olarak tasarlanmış bir muhasebe yazılımıdır.
    LOGO Mali Müşavir Plus, sunduğu kullanım kolaylıkları ve üstün teknolojisiyle meslek mensuplarının bütün isteklerine yanıt veriyor.
    İçerdiği Büro Yönetimi, Muhasebe, Sabit Kıymet, Bordro, İşletme Defteri ve Beyanname modüllerini kolayca kullanabilmeniz iş yükünüzün azalmasını ve zamandan tasarruf etmenizi sağlıyor.
    Çözümün diğer LOGO çözümleri ile eş kod ve veri yapısı, müşteri verilerinin aktarımını ve işlenmesini son derece kolaylaştırırken stok, fatura, çek/senet, banka, kasa, cari hesap modüllerinden girilmiş olan günlük hareketler istenildiği zaman genel muhasebe programına aktarabilmektedir.
    Windows ortamının sağladığı kolaylıklar ve LOGO’nun titizlikle hazırladığı pratik arayüz, operasyonlarınızı hızlı ve hatasız yürütmenizi sağlamaktadır.

Çözüm Ortakları

markalar

Bizden Haberler

  • Ticaret Odası ip telefon altyapı çalışması tamamlandı
  • Birleşmiş Milletler Altyapı çalışması başarı ile tamamlandı

Kelime Bulut

Bilgisayar Network Kablosuz IP Telefon IP Santral Wireless PDKS Server Bilgisayar Teknik Servis Toshiba Servis Notebook Windows Microsoft Logo