Sıkça Sorulan Sorular

1- Verdiğim sipariş ne zaman kargoya verilir?

Hafta içi 15:00 öncesi verilen siparişler gün içerisinde kargoya verilmektedir. *İstisnai durumlar olabilmektedir.

2- Siparişim ne zaman teslim edilir?

Kargo yoğunluğuna göre 2-5 iş günü içerisinde tarafınıza teslim edilmektedir.

3- Ürün sıfır kapalı kutu mu?

Ürünlerimiz sıfır, kapalı kutu ve 24 ay garantilidir. Sorun yaşamanız durumunda
firmamızdan destek alabilirsiniz. *Outlet kategorisinde bulunan ürünler için açıklamayı okuyunuz.

4- İade şartları nelerdir?

Ürün satılabilirliğini kaybetmediği (fiziksel hasar, sıvı teması, kılcal çizikler,
eksik aksesuar, kutuda hasar) gibi kusurlar bulunmadığı takdirde 14 gün içerisinde iade hakkınız mevcuttur.

5- Paketlemeniz nasıl olmaktadır?

Siparişiniz özenle paketlenip kargoya teslim edilmektedir. Ayrıca ürünleriniz kargoda sigortalı taşınmaktadır. Dış pakette bir hasar olduğunu düşünüyorsanız, hasar tazmini için ürünü kargo kuryesinin yanında açıp hasarlı ise Hasar Tespit Tutanağı tutmanız gerekmektedir.

6- Taksit var mı?

Kredi kartınızda ödeme aşamasında uygun
taksit varsa, görüntüleyebilirsiniz.

7- Hangi kargo ile gönderim sağlanıyor?

Kargo yoğunluğuna göre Hepsijet veya Sürat Kargo ile sevk edilmektedir.

8- Kurumsal fatura kesiyor musunuz?

Ödeme aşamasında karşınıza çıkan fatura seçeneğinde "Kurumsal Fatura"
seçeneğini işaretlemeniz gerekmektedir. Ardından, kurumsal fatura bilgilerinizi doğru bir şekilde girmeniz durumunda, faturanız sisteme eklediğiniz bilgilere göre düzenlenecektir.

9- İletişim bilgileriniz nedir?

Telefon: 0850 420 0200
Whatsapp: 0342 230 6040
Mail: kurumsal@teknoraks.com.tr
Adres: Alleben Mah. Çal Sk. No:16/B, 27010 Şahinbey/Gaziantep, Türkiye

10- Bayilik için teklif almak istiyorum, nasıl yaparım?

Kurumsal@teknoraks.com.tr mail adresinden destek alabilirsiniz.

11- Kapıda ödeme seçeceğiniz var mı?

Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır.

12- Üyeliğim olmadan sipariş verebilir miyim?

Üye olmadan sipariş verilebilmektedir.

13- Havale seçeneğiniz var mıdır?

Havale seçeneğimiz bulunmaktadır. Ödeme aşamasında görüntüleyebilirsiniz.

14- Npo ürünlerinin ithalatçı firması siz misiniz?

Npo ürünleri ithalatçı firması Teknoraks'tır. Ürünlerimiz 24 ay garantilidir.

15- Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Siparişlerim kısmından görüntüleyebilirsiniz. Dilerseniz sipariş numaranızı iletirseniz size takip numarası iletebiliriz.

16- Kargo ücreti var mı?

Kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır.

17- Yedek parça temini mümkün mü?

Yedek parça satışımız bulunmamaktadır.

18- Siparişimi iptal etmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

destek@teknoraks.com.tr mail adresine talebinizi iletmenizi rica ederiz. İade bildirim formu doldurabilirsiniz.

19- Satın aldığım bilgisayarda kişiselleştirme yapabilir miyim?

Üründe kişileştirilme yapılabilmektedir. Son kullanıcı garanti dışı kalmaktadır.

20- Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmem gerekir?

Dış pakette bir hasar olduğunu düşünüyorsanız, hasar tazmini için ürünü kargo kuryesinin yanında
açıp hasarlı ise Hasar Tespit Tutanağı tutmanız gerekmektedir.

21- İkinci el satışınız var mıdır?

İkinci el satışımız bulunmamaktadır. Ürünlerimiz sıfır ve kapalı kutudur.

22- Kurulum desteği var mıdır?

Kurulum desteğimiz yoktur.