Sıkça Sorulan Sorular

1- Sipariş vermemiz durumunda ne zaman kargoya verilir?

Merhaba, hafta içi 15:00 öncesi verilen siparişler gün içerisinde kargoya verilmektedir.
İlginiz için teşekkür ederiz.

2- Siparişim ne zaman kargoya verilir?

Merhaba, kargo yoğunluğuna göre 2-5 iş günü içerisinde tarafınıza teslim edilmektedir.
İlginiz için teşekkür ederiz.

3- Ürün sıfır kapalı kutu mu?

Merhaba, ürünlerimiz sıfır, kapalı kutu ve 24 ay garantilidir. Sorun yaşamanız durumunda
firmamızdan destek alabilirsiniz.

4- İade şartları nelerdir?

Merhaba, ürün satılabilirliğini kaybetmediği (fiziksel hasar, sıvı teması, kılcal çizikler,
eksik aksesuar, kutuda hasar) takdirde 14 gün içerisinde iade hakkınız mevcuttur.

5- Paketleme nasıl?

Merhaba, siparişiniz özenle paketlenip kargoya bu şekilde teslim edilmektedir. Ayrıca
ürünleriniz kargoda sigortalı taşınmaktadır. Dış pakette bir hasar olduğunu düşünüyorsanız, hasar
tazmini için ürünü kargo kuryesinin yanında açıp hasarlı ise Hasar Tespit Tutanağı tutmanız
gerekmektedir.

6- Taksit var mı?

Merhaba, vade farksız taksit bulunmamaktadır. Kredi kartınızda ödeme aşamasında uygun
taksit varsa, vade farkı ile görüntüleyebilirsiniz.

7- Hangi kargo ile gönderim sağlanıyor?

Merhaba, kargo yoğunluğuna göre Hepsijet veya Sürat Kargo ile sevk edilmektedir.

8- Kurumsal fatura kesiyor musunuz?

Merhaba, ödeme aşamasında karşınıza çıkan fatura seçeneğinde "Kurumsal Fatura"
seçeneğini işaretlemeniz gerekmektedir. Ardından, kurumsal fatura bilgilerinizi doğru bir şekilde
girmeniz durumunda, faturanız sisteme eklediğiniz bilgilere göre düzenlenecektir.

9- İletişim bilgileriniz nedir?

Merhaba,

Telefon Numaralarımız; 0850 420 0200
Whatsapp Hattmız; 0342 230 6040
Mail Bilgilerimiz; kurumsal@teknoraks.com.tr
Adresimiz; Alleben Mah. Çal Sk. No:16/B, 27010 Şahinbey/Gaziantep, Türkiye

10- Bayilik için teklif almak istiyorum?

Merhaba, kurumsal@teknoraks.com.tr mail adresinden destek alabilirsiniz.

11- Kapıda ödeme seçeceğiniz var mı?

Merhaba, Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Sipariş vermeniz durumunda kargo ile sevk
edilecektir.

12- Üye olmadan sipariş verebilir miyim?

Merhaba, Üye olmadan sipariş verilebilmektedir.

13- Havale seçeneğini var mıdır?

Merhaba, Havale seçeneğimiz bulunmaktadır. Ödeme aşamasında görüntüleyebilirsiniz.

14- Npo ürünlerin ithalatçı firması siz misiniz?

Merhaba, Npo ürünlerimiz ithalatçı firması teknorakstır. Ürünlerimiz 24 ay garantilidir.

15- Siparişimi nasıl takip edebilirim?

Merhaba, Siparişlerim kısmından görüntüleyebilirsiniz. Dilerseniz sipariş numaranızı iletirseniz size
takip numarası iletebiliriz.

16- Kargo ücreti var mı?

Merhaba, Kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. İlginiz için teşekkür ederiz.

17- Yedek parça temini mümkün mü?

Merhaba; yedek parça satışımız bulunmamaktadır. İlginiz için teşekkür ederiz.

18- Siparişimi iptal etmek istiyorum, nasıl yapabilirim?

Merhaba, destek@teknoraks.com.tr Mail iletmenizi rica ederiz.

19- Satın aldığım bilgisayarda kişiselleştirebilir miyim?

Merhaba, Üründe kişileştirilme yapılabilmektedir. Son kullanıcı garanti dışı kalmaktadır. Talebinizi
iletirseniz destek olmak isteriz.

20- Ürünü teslim alırken nelere dikkat etmem gerekir?

Merhaba, Dış pakette bir hasar olduğunu düşünüyorsanız, hasar tazmini için ürünü kargo kuryesinin yanında
açıp hasarlı ise Hasar Tespit Tutanağı tutmanız gerekmektedir.

21- İkinci el satışınız var mıdır?

Merhaba, İkinci el satışımız bulunmamaktadır. Ürünlerimiz sıfır kapalı kutudur.

22- Kurulum desteği var mıdır?

Merhaba, Kurulum son kullanıcı sizin tarafınızdan yapılması gerekmektedir.