Sıkça Sorulan Sorular
Merhaba, hafta içi 15:00 öncesi verilen siparişler gün içerisinde kargoya verilmektedir.
İlginiz için teşekkür ederiz.
Merhaba, kargo yoğunluğuna göre 2-5 iş günü içerisinde tarafınıza teslim edilmektedir.
İlginiz için teşekkür ederiz.
Merhaba, ürünlerimiz sıfır, kapalı kutu ve 24 ay garantilidir. Sorun yaşamanız durumunda
firmamızdan destek alabilirsiniz.
Merhaba, ürün satılabilirliğini kaybetmediği (fiziksel hasar, sıvı teması, kılcal çizikler,
eksik aksesuar, kutuda hasar) takdirde 14 gün içerisinde iade hakkınız mevcuttur.
Merhaba, siparişiniz özenle paketlenip kargoya bu şekilde teslim edilmektedir. Ayrıca
ürünleriniz kargoda sigortalı taşınmaktadır. Dış pakette bir hasar olduğunu düşünüyorsanız, hasar
tazmini için ürünü kargo kuryesinin yanında açıp hasarlı ise Hasar Tespit Tutanağı tutmanız
gerekmektedir.
Merhaba, vade farksız taksit bulunmamaktadır. Kredi kartınızda ödeme aşamasında uygun
taksit varsa, vade farkı ile görüntüleyebilirsiniz.
Merhaba, kargo yoğunluğuna göre Hepsijet veya Sürat Kargo ile sevk edilmektedir.
Merhaba, ödeme aşamasında karşınıza çıkan fatura seçeneğinde "Kurumsal Fatura"
seçeneğini işaretlemeniz gerekmektedir. Ardından, kurumsal fatura bilgilerinizi doğru bir şekilde
girmeniz durumunda, faturanız sisteme eklediğiniz bilgilere göre düzenlenecektir.
Merhaba,
Telefon Numaralarımız; 0850 420 0200
Whatsapp Hattmız; 0342 230 6040
Mail Bilgilerimiz; kurumsal@teknoraks.com.tr
Adresimiz; Alleben Mah. Çal Sk. No:16/B, 27010 Şahinbey/Gaziantep, Türkiye
Merhaba, kurumsal@teknoraks.com.tr mail adresinden destek alabilirsiniz.
Merhaba, Kapıda ödeme seçeneğimiz bulunmamaktadır. Sipariş vermeniz durumunda kargo ile sevk
edilecektir.
Merhaba, Üye olmadan sipariş verilebilmektedir.
Merhaba, Havale seçeneğimiz bulunmaktadır. Ödeme aşamasında görüntüleyebilirsiniz.
Merhaba, Npo ürünlerimiz ithalatçı firması teknorakstır. Ürünlerimiz 24 ay garantilidir.
Merhaba, Siparişlerim kısmından görüntüleyebilirsiniz. Dilerseniz sipariş numaranızı iletirseniz size
takip numarası iletebiliriz.
Merhaba, Kargo ücreti firmamız tarafından karşılanmaktadır. İlginiz için teşekkür ederiz.
Merhaba; yedek parça satışımız bulunmamaktadır. İlginiz için teşekkür ederiz.
Merhaba, destek@teknoraks.com.tr Mail iletmenizi rica ederiz.
Merhaba, Üründe kişileştirilme yapılabilmektedir. Son kullanıcı garanti dışı kalmaktadır. Talebinizi
iletirseniz destek olmak isteriz.
Merhaba, Dış pakette bir hasar olduğunu düşünüyorsanız, hasar tazmini için ürünü kargo kuryesinin yanında
açıp hasarlı ise Hasar Tespit Tutanağı tutmanız gerekmektedir.
Merhaba, İkinci el satışımız bulunmamaktadır. Ürünlerimiz sıfır kapalı kutudur.
Merhaba, Kurulum son kullanıcı sizin tarafınızdan yapılması gerekmektedir.